No products in the cart.
Dostawa i koszty wysyłki
Zadzwoń do nas + 514 757 151
Napisz wiadomość kontakt@laplaza.pl
Dostawa i koszty wysyłki
Naszym Klientom zapewniamy następujące formy dostawy:
- Przesyłka kurierska InPost Paczkomat
- Przesyłka kurierska InPost
Chcesz zwrócić swoje zamówienie?
Sprawdź tutaj
Czas dostawy i koszty
Wysyłki ze sklepu La Plaza dotyczą zamówień złożonych i skompletowanych w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
W przypadku, gdy wartość zamówienia nie przekracza min. 300 zł do kwoty zakupów zostaje dodany koszt dostawy w wysokości zaprezentowanej poniżej w sekcji “Koszty i standardowe czasy realizacji wysyłki”.
Gdy wartość zamówienia wynosi od 300 zł w górę naszym Klientom zapewniamy darmową dostawę na terenie Polski.
Koszty i standardowe czasy realizacji wysyłki
Rodzaj dostawy | Czas wysyłki w dni robocze
| Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 300 zł | Koszt wysyłki dla zamówień od 300 zł |
Paczkomat InPost szybkie płatności | do 7 dni | 11,00 zł | 0,00 zł |
Paczkomat InPost płatność przy odbiorze | do 7 dni | 13,00 zł | 0,00 zł |
Kurier InPost szybkie płatności | do 7 dni | 12,00 zł | 0,00 zł |
Kurier InPost płatność przy odbiorze
| do 7 dni | 15,00 zł | 0,00 zł |
Pytania?
Od kiedy liczy się początek dostawy?
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą początek biegu terminu dostawy liczymy od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Jeśli Twoja paczka nie dotarła we wskazanym terminie skontaktuj się z firmą kurierską podając numer listu przewozowego przesyłki. Możesz też poprosić o pomoc nasze Biuro Obsługi Klienta.
- InPost sp. z o.o. Skontaktuj się z przewoźnikiem pod numerem 746 600 000 lub 722 444 000 (pon. – pt. 7:00 – 22:00; sob. 8:00 – 20:00; niedziele 8:00 – 18:00; Święta 8:00 – 16:00)
- Biuro Obsługi Klienta La Plaza. Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu + 48 514 757 151 lub mailem kontakt@laplaza.pl
Ważna informacja, gdy odbierasz zamówienie
Podczas odbioru przesyłki kurierskiej prosimy o jej sprawdzenie w obecności kuriera. W razie uszkodzenia przesyłki na czas transportu, zwracamy się z prośbą o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.